Цей модуль допоміг мені поміркувати над питанням "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме - під час роботи над проектом, учні здобувають навички само- та взаємооцінювання, правильно оцінювати залог успіху результату; оцінювання на різних етапах сприяє корекції своєї роботи, своєчасному виправленню помилок і позитивному вирішенню проблем; крім того, учні зможуть порівняти власну самооцінку з оцінкою однокласників, що буде підштовхувати до об'єктивної самооцінки.
Створення системи самооцінювання допомагає значно покращити навчальний процес; коли учні залучаються до процесу оцінювання, це значно підвищую самооцінку, а значить і ефективність роботи.
Створення системи самооцінювання допомагає значно покращити навчальний процес; коли учні залучаються до процесу оцінювання, це значно підвищую самооцінку, а значить і ефективність роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий